mandag 26. februar 2018

Gravid etter spiraluttak

Noen som har opplevd problemer med å bli gravid etter uttak av hormonspiral? Hadde også en mens før jeg ble gravid etter spiraluttak. Nylig tatt ut hormonspiral, hva nå? Hvor raskt ble du gravid etter spiraluttak ? Gravid etter spiral 1.

Spør oss Sv:gravid etter fjerning av hormonspiral. Lurte på hvor lang tid etter uttak en kan regne med at kroppen fungerer som den skal . Målet mitt er å bli gravid. Fikk en blødning etter uttak som varte et par dager, der en av dagene var ganske kraftig blødning. Første spørsmål er . Menstruasjon og graviditet etter hormonspiral.


Blødning etter fjerning av hormonspiral - Gynekologi.

De fleste som har planlagt å bli gravide , er klare med en gang. Flere resultater fra forum. P-piller og hormonspiral hindrer eggløsning, men etter endt bruk skal den ikke . Jeg fjernet hormonspiralen min for uker siden.


Raskt, smertefritt og helt uten blødninger i etterkant. Ca uke etter dette hadde jeg . Vi bruker likevel ingen prevensjon nå, så da lurer jeg på om det er mulig å bli gravid så fort etter mange år med hormonspiral? Jeg skal snart fjerne spiralen og i gang å prøve.


Det er kvinner som tidligere har blitt relativt raskt gravide , men som ikke klart å bli gravide etter at de har brukt levonorgestrel intrauterint innlegg . Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei,da jeg ble gravid før jeg fikk tilbake mens etter fjerning av hormonspiral. Jeg er gravid med nr fant jeg ut idag! Hvor lang tid tar det før man kan bli gravid etter fjerning av hormonspiral? Faren for perforasjon er størst de første månedene etter en fødsel. Yngre kvinner og kvinner som ikke har vært gravide , har noe større risiko for at spiralen.


Midwife og Jordmor Siri svarer Usikker.

Det kan jo høres ut som om du kan være gravid , så vent en uke til før du tester deg på. Og er det vanlig å bli så dårlig etter spiraluttak , samt få forsinket mens? Du kan bli gravid i løpet av første menstruasjonssyklus etter at Mirena er fjernet, så muligheten er altså tilstede for det nå.


Gå til Kan jeg bli gravid noen dager etter at menstruasjonen er ferdig? Men du risikerer likevel alltid å bli gravid hvis du har ubeskyttet sex. Men som ikke klart å bli gravide etter at de har brukt levonorgestrel.


Syklus etter spiraluttak Gynekologi og graviditet Doktoronline.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg