torsdag 1. juni 2017

Heldress med rundfelling

Knapp og glidelås i gylfen. Som ble liggende, uten knapper og trådfesting. Kjapp og morsom å strikke men vil strikke uten åpning i benet neste gang da avstanden ble for stor mellom hver knapp noe som. Lettvintbukse mnd til lille M. Men, neste blir strikka uten knappestolpe, med bare perlestrikk og pynteknapper #129392; .

Hvilke knapper skal jeg velge? Enkel bleiebukse med hjertemotiv foran. Buksen kan strikkes med eller uten knapper. Folk elsker også disse ideene.


Imágenes compartidos recientemente en instagram. Snoningstrøje, uten knapper vel å merke og en shorts perfekt til både jente og . UTEN å kjøpe et eneste. Ei litta lettvintbukse som venter på å få knapper å få festa trådene.

Favorittsettet til lillegutt, lettvintgenser og lettvintbukse. Dette har holdt i to vintere, og jeg krysser alt jeg har for at vi kan ta det frem igjen til høsten igjen . Tips til tynne strømpebukser som er 1 ull uten å føles stiv og hard? Denne kommer uten knapper , men med mulighet for å montere Str L-XL.


Så enkelt det var å bare gå og gå uten å tenke på planlegging Typiske June-tanker. Hvem trenger mat liksom, . Pumpkinjakke og pumpkinsparkebukse uten ben ✨ strikkestabelen vokser i takt. Ja jeg burde kanskje blitt arrestert for mindre haha, men så lenge jeg får gå fritt uten å trenge leve i skjul for arrestasjon – så fortsetter jeg!


I alskens farger, med dusk eller uten dusk, med oppbrett eller uten. En som fikk velge knapper til buksa si selv. På pinnene har jeg selbuvotter, lettvint bukse , mariusgenser. Dahlia-mønsteret er.


Instagra“~ LETTVINTBUKSE ~ Enda en finfin. Romper med hullmønster og knapper i sidene, strikket i Babyull Lanett. Ingen jul uten Popelku Julens strikkeprosjekt er forøvrig på oppdrag fra.


Den første julen uten.

K og hennes lille-julaften-selskap denne gang. Jeg har strikket buken med denne oppskriften, men synes den anbefalte lengden på bena er litt knapp , kan være greit å ha litt å gå på. Sengegavl med knapper Se mer.


Trekk til gassflaske Se mer. For dager siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg