mandag 16. mai 2016

Hvordan hekle dyp fastmaske

Du kan justere hastigheten på denne videoen ved å klikke på ikonet, nederst til høyre. Ny videoguide - Dyp Fastmaske #129299; Her kan du lære, hvordan du skal lage den. Trykk liker, hvis du vil se flere hekleguides som denne.


Det første man må kunne, er å forstå forkortelsene og hvordan de ulike maskene lages som jeg har beskrevet under. Når det feks står at du skal hekle. Her ses bunnen hvor den siste omgangen med økninger er heklet. Dyp fastmaske Bmb: Bakerste maskebue KjKjedemaske Heklefasthet : Det er heklet.


Forkortelser: LLuftmaske Maske FFastmaske Hstv: Halvstav Stv: Stav. Du hekler en luftmaske ved å hente garnet med heklenålen , og trekke løkken gjennom den. Det er fantastisk å se hvordan overflaten skifter karakter alt ettersom hvilken farge og. Hækleskolen er et samarbejde mellem Vilstrups Univers og Hobbygarn.


FASTMASKER (fm) - Legg opp så mange luftmasker. I denne video viser vi dig. Kurven er heklet i dobbelt garn med fritidsgarn og mini alpakka.


Jeg har fått flere spørsmål om borddekking og hvordan jeg kommer på ting. Hekle mønster Hvordan hekle vaffel mønster (Tutorial Video). Hekle er ikke en dyp grense, men det er betydelig nok til å bruke på afghaner,.


Stavmasker gir et litt mer løst mønster enn fastmasker , og du hekler dem. Hvordan Hekle Flared Collar Du kan lage en heklet tradisjonell blusset krage, som har spisse ender som en. Kjeden en og deretter jobbe enkle crochets i første fastmaske sting. Hvordan strikke en genser til en hund vil jeg fortelle deg trinnvis.


Den er heklet i fastmasker , og jeg tipper det er brukt heklenål nummer - og garn. Omg: Rundt teppet heklet jeg en omg fastmasker slik: fm i hver m langs. I dag, -som voksen har jeg jo fått erfare hvor viktig dette er både for . Jeg skal prøve å forklare hvordan jeg heklet toppen, men det blir som en guide hvor du bare må prøve. Så kan du hekle to fastmasker i første fastmaske (Fra forrige runde), fortsett med en fastmaske i . Og her får du se hvordan du kan lage dem!


Heklet i fastmasker og halvstaver og skal forhpentligvis vre enkel Kan. Fortsett å hekle rundt og rundt med fastmasker. Fiskeskolen sesong episode 5: Egnet hekle på dypt vann 00:06:26.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg