torsdag 28. november 2019

Puste inn salmiakk gravid

Les mer om hvilke forbehold du bør ta her. Maling og salmiakk i graviditet. Noen som har erfaring med maling i graviditeten ? Så slapp jeg å puste inn alle de farlige stoffene! Vaske med salmiakk når man er gravid ? HJELP vasket med salmiakk ! Salmiakk og vasking 14.


Flere resultater fra forum. Graviditet-og-fødsel Graviditet - Lommelegen www. Hei Jeg er gravid i uke og bekymret over alt som er farlig og som jeg ikke tenker på at er farlig.


Helt konkret nå salmiakk. Jeg vet at man skal være forsiktig med en del løsemidler når man er gravid , som maling og sånn. Anonymforum - Skravle innlegg 19. Farlig å puste inn dampen av salmiakk.


Greide nettopp å puste inn lukten av ren salmiakk. Masteroppgave-Carina-Gundersen Eksponeringer og risikooppfattelse hos gravide. De fleste gasser mor puster inn vil ikke tas opp i blodet i. Mange gravide og ammende bekymrer seg unødig for eksponeringer under.


Finske myndigheter advarer gravide mot å spise store mengder lakris-. I januar i fjor kom lakris inn på listen over mat som ikke er anbefalt til . Hei:-) Klorin kan du bruke, men jeg vil fraråde store mengder. Klorin skal heller ikke brukes med andre stoffer. Løsemidler ( SALMIAKK ) har den egenskapen at . Hva vasker dere hjemme med når dere er/var gravide ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg