onsdag 6. november 2019

Postnummer 3108

Hvorfor kan ikke jeg grine når fuglen på den grønne gren? Setninger med dobbel betydning, underfundigheter og vitser var ikke til å forstå. Stadig prøve å la være å gå vekk fra en kjedelig samtale, eller prøve ikke å si . Om du ler, taper du!


Postnummer 3108

Prøv å få dine venner. Og i tillegg til å være morsomt for barna, gir også vitser og gåter utfordringer og. Derfor er det et perfekt tidspunkt å fortelle noen vitser eller gåter samtidig. Morsomme, barnevennlige vitser (barnevitser). Ikke bare er vitser morsomme for barn, de utfordrer dem også kognitivt ved at de må resonnere seg frem.


Le og kos dere med vittige skole- vitser ! Har dere prøv å mekke deres egne vitser ? Ikke alt oppfattes som like morsomt overalt. I stedet sa jeg til dem at du hadde fortalt en vits , og ba dem være så vennlige å le. Tørre vitser er vel også morsomme?


Postnummer 3108

I alle fall hvis man syns tørre vitser er morsomme! Derimot om man syns tørre vitser er - tja, tørre - blir det kanskje ikke så . For Christina og jeg har utfordret hverandre til en “ Ikke lov å le ”-utfordring, men inntil videre har jeg ikke en eneste god vits på lager! Kan du lage en video med Martine når dere er sammen dere har ikke laget en video sammen på lenge PS det var så gøy elsker deg av helle . Vitser av det tørre slaget.


Men hva med sjiraffen da? Den bryr vi oss ikke om. Jeg klarer ikke å sove når jeg har drukket kaffe. Klarte DU å la være å le ? I så fall i kommentarfeltet! Hør om Torfinn klarte å fikse bedre vitser i ny episode.


Postnummer 3108

Far til sønn: Vet du hva som er hovedstaden i Burkina Faso? Far: Det gjør ikke jeg heller. Jeg vet ikke helt om dette kvalifiserer til å være en tørr vits.


Her er det både det ene og det andre av tørre vitser. Hold Masken prøv og ikke le brettspill - familieutgave. Nå hjelper vi selger å . Jepp, og derfor kommer jeg ikke engang i buksene på meg selv.


Postnummer 3108

Presten var ny og ville gjerne prøve noe nytt, være litt personlig. Så han startet det hele med. Jeg prøver ikke å le på mine egne vitser. Mange har forbilder på nettet som ikke er så hyggelig. Vi oppfordrer alle klasser til å prøve dette.


En gjeng supergøyale barn forteller sine aller morsomste vitser om dyr. VITSER AV OG FOR BARN! Lytt og le skikkelig høyt!


Så får vi heller le overbærende over at det ikke har blitt bygget en centimeter med jernbane . Fortsett å lese for å oppdage de beste vitsene for barn. De innser ofte ikke at det som kan være morsomt for dem, kan være ydmykende for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg