torsdag 16. mai 2019

Punktert dekk stokke trailz

Ingen av oss har erfaring med å fikse slikt selv, men det haster litt med å få ordnet . Er dekket flatt altså punktert eller er det et stort hull i hjulet? Hvis du må lappe eller bytte dekk , er det en super sjappe på Sagene som ordner det. Luft eller punkteringsfrie? Vogn til tunge oppoverbakker 12.


Punktert dekk stokke trailz

Stokke trailz , erfaringer? Flere resultater fra forum. Jeg tror det ene hjulet på vogna vår. Kathrin Liselott Storebø.


Hvilket lufttrykk anbefaler dere at jeg har i mine Trailz dekk ? Universal dekk 1tommer. Legg i handlekurven. Slik skifter du slange på sykkelen. Irriterende enkelt å fikse punktert dekk. Se hvor lett det er å fikse et punktert dekk.


Punktert dekk stokke trailz

Levering uten toll og mva! Angerrett i dager och fri frakt over . I videoene nedenfor. Labels: barnevogn hjul barnevognverksted dekk og slanger. Skumfylte hjul er supert, man trenger ikke noen sine å bekymre seg for punktering.


Still gjerne vognen på et teppe, så unngår du punktering , og vær oppmerksom når du kjører. Ha alltid godt pumpede dekk. Fin demping i lufthjulene og har aldri hatt problemer med at de punkterer. De robuste dekkene gir solid støtdemping, og vognen er romslig. Sv: Punktert hjul på barnevogn.


Jeg har latt Andamannen lappe for meg. Ellers så er det slanger og dekk å få kjøpt i sportsbutikker. Detaljer Sammenlign . Kan brukes med vognbag, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg