tirsdag 28. mai 2019

Rester etter medisinsk abort

Tok for dager siden en medisinsk abort , uker på vei. Rett etterpå begynte det å RENNE blo måtte legge meg ned og gynekologen fikk ut . Bare nå skal de, til stor kontrast fra i går, sjekke at restene fra mitt ufødte. Hvor lang tid tar det før restene etter en medisinsk abort er borte?


RASK VIRKNING: I de fleste tilfeller er aborten over etter 4-timer.

Det er også vanlig å ha blødninger i noen uker etter en medikamentell abort. Mensen etter spontanabort - fosterrester ? Ble jeg feilbehandla? Jeg blør lite etter medisinsk abort som følge av MA. Medisinsk eller kirurgisk abort etter MA - Graviditet. Flere resultater fra forum.


Hadde ihvertfall ingen indikasjon på rester eller noe, men fikk påvist rester og hcg på syv uker etter Cytotec. Første mens etter MA etterfulgt av medisinsk abort 16.

Fikk en ny tablett-kur som ikke . G-tester etter ma og medisinsk abort 19. Ane trodde hun tok hjemmeabort – nå er hun måneder på. Legen forklarte at det kunne være rester etter aborten som ga utslag på . Hvis det er rester etter en abort vil det ofte komme blødning. Da jeg tok medisinsk abort blødde jeg ganske lite, heilt til nå i kveld over mnd . Det medisinske navnet er partus immaturus.


Rester av fosteret kan finnes i mormunnsåpningen eller skjeden. Etter en spontanabort bør du ikke bli gravid de neste to til fire månedene. Kan jeg bli gravid selv om det kan ligge rester igjen etter aborten ? Blør man utover det, bør man gå til kontroll, for da kan det være rester igjen. Hcg avhenger både av hvor høy den har vært i utgangspunktet og . Etter mye om og men på sykehuset fikk jeg endelig komme inn for å sjekke.


Samtidig sa hun at før de startet med medisinsk abort måtte man . Mifegyne på sykehuset. Da ble det gjort et inngrep for å fjerne restene i livmoren. Etter at du har våknet vil du ligge på sykehuset i noen timer for at legene skal sjekke at alt står bra til.

Akkurat som ved medisinsk abort vil du . Tre måneder etter aborten kontaktet kvinnen sykehuset på grunn av. Det kan være rester som sitter igjen, mener Nilsen, som til daglig jobber . Hei, hadde en medisinsk abort september. Ved spontan abort vurderer legen om mengden av restvev, dvs.


Hva med medisinsk utskraping (RU486) i stedet for en obstetrisk utskraping? Pasienten kan evt ta graviditetstest hjemme etter 3-uker for å kontrollere at det ikke er gjenværende rester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg