mandag 18. februar 2019

Minneord til pappa

Forslag til minneord. En siste hilsen vi deg sender. Du sovnet så freidig da . Eksempler på dødsannonser. Korte minneord og dikt som kan uttrykke følelser på en god måte.


Her er forslag, men man står fritt til å velge egne ord og tekster.

Kjære Pappa , du skal vite at det ikke er lett å stå her, og å være tilstede her i dag. Det er for Mamma, Terje, Harald og meg en helt fremmed situasjon, . Mange ønsker å si noen ord , enten i kirken eller i minnesamværet i etterkant av en begravelse, men er . De fleste minneord har vært faste uttrykk, sitater, og ofte. Over tid er listen med minneord brukt på gravminner. Onsdag kastet en gammel sjømann loss for siste gang. Tims (16) sterke minneord til pappa Alf.


Trebarnsfaren Alf Vik ble drept under gisselaksjonen i Algerie.

Sønnen Tim minnes faren som et . Hvil i fred Knut Torbjørn. Takk for at dere er her med oss. Alle vi sitter her med minner, personlige . Minnene lever videre. Men jeg takker deg, for at jeg fikk være din datter og du min pappa.


Så fine og triste ord på samme tid som du skrev. Dei rundt meg veit at eg miste far min i sommar. I gravferda fortalde eg om han frå eit mykje meir personleg perspektiv, med anekdotar og andre . En gang , kjære pappa – så møtes vi igjen.


Nydelige minneord Line. Savnet og sorgen er stor, selv om vi vet pappa fikk et langt og godt liv. Det er godt å skrive ned noen ord om den siste tiden, noen minneord om . Datteren om Ari Behn: - Pappa må ha vært så sliten at han ikke følte at. MINNEORD : Maud Angelica Behn (16) holder tale ved farens kiste.


Mauds minneord : – Vi skulle egentlig feire jul sammen. Kjære pappa , du er en glitrende diamant, sa datteren Maud.

Maud Angelica Behn satte et portrett hun selv har tegnet på kisten og holdt minneord for sin far Ari Behn under bisettelsen i Oslo domkirke. PAPPA : Så dette er min takk til dere pappaer som elsket oss så høyt og vi elsket like høyt tilbake, selv om det ikke alltid ble sagt eller klemt. Valg av minneord er alltid vanskelig.


Det er ofte mange følelser, og meninger bak minneord. Vi har derfor samlet hva som er blitt brukt, og prøvd å kategorisert de . BARN – MINNEORD TIL DØDSANNONSEN. Ingen er så trygg i fare som Guds lille barneskare. Fuglen ei i skjul bak løvet, stjernen ei høyt over støvet.


Først fra hjemmet i Samsonholtet i Mestervik og deretter like ved Mortenhals Kirke! Det ble en fin og vakker dag! Hans datter Maud Angelica (16) holdt et gripende minneord for sin far.


Han fikk følge meg inn i livet og . På kransen fra Behns tre barn sto det Elsker deg for allti pappa. Märtha Louises minneord til eksmannen Ari Behn forteller om dyp sorg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg