tirsdag 8. mai 2018

Bestemor signes babyteppe

Nøstebarns merinoull 100g. Legg i ønskeliste Legg til sammenligning. Mor Signes babyteppe. Noen som kan tipse meg hvor jeg finner oppskrift?


Babyteppe for nybegynnere - Anonymforum - Skravle innlegg 30.

Flere resultater fra forum. I følge en av Ønskemammas fine venninner, som har to barn, er det et must for en blivende . Jeg skal strikke et babyteppe på skrå. Her er oppskriften: Legg opp m. Det perfekte vognteppet - Graviditet, spedbarn og.


Eit mjukt og lett teppe strikka i mjuk ull . Det nydelige babyteppet har min bestemor strikket, og er i merinoull.

I denne DROPS video viser vi hvordan du strikker et rillestrikket teppe fra hjørne til hjørne. Bestemors ønskelue, Klompelompes vinterbarn. Strømpebuke fra Sandnes Garn, temahefte 55. now to get your own personalized timeline!


Men de gamle mønstrene må redesignes og tilpasses moderne bruk og behov. Hekle hjørne til hjørne teppe , c2c, (Lag et NYDELIG teppe med rester på rekordtid!) - Duration: 12:09. Innlegg om babyteppe skrevet av Johanne Døhlie Saltnes. Nicolas sin oldemor, min bestemor Ger strikket i en alder av år.


Imponerende bare det. Hun brukte oppskriften til nøstebarn: mor Signes babyteppe. Jeg strikker så det suser om dagen, på mor Signe babyteppe i. Saga fikk fra sin bestemor igår. Ellers har eg hadt ei framifrå natt med tanke på strikking, og er no ferdig med mor Signes babyteppe ! To hesper bringebærraudt garn frå . BABYTEPPER I LAMULLGARN 266.


Kjære strikker I dette heftet har vi samlet oppskrifter på vakre og praktiske babytepper i lamull.

Opprinnelig ble de komponert som en fin måte å¨bruke retsgarn på, jeg husker min egen bestemor hekla bl. Ofte er det bestemor som gjør det, men mamma er også blitt flink etterhvert. Han ble sist lagt til sengs sammen med et teppe laget av hans bestemor , og et annet teppe , ett grått teppe som han hadde knyttet seg til siden fødselen.


Go`natta- teppe fra Klompelompe. Strikket i drops merino extra fine. Til en kollega som skal bli bestemor igjen. Da vi var på garnhandling til dress nummer to sto bestemoren , som ikke synes noe . Tatt i brylluppet til Halvard og Torill.


Yvonne og Finn Roar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg