tirsdag 9. januar 2018

Muffins med gresk yoghurt

Blåbærmuffins med gresk yoghurt. Hemmeligheten bak den gode smaken i disse muffinsene er yoghurt. Melkesyre gjør nærsagt . Muffins med yoghurt og hele blåbær som gir herlig syrlighet til den søte deigen.


Dette er min grunnoppskrift på muffins , hvor det er tyrkisk eller gresk yoghurt istedet for smør eller annen og fetere meierivariant. Sukkerfrie blåbærmuffins med gresk yoghurt.

Og når de muffinsene er sukkerfrie blåbærmuffins som er både saftige, smakfulle, laget i en fei, . Lag saftige matmuffins med løk, oliven og soltørket tomat. Ypperlig i matpakken. Se flere deilige matmuffins her. Minimuffins med banan og gresk yoghurt.


Bananmuffins er mettende og næringsrike. De passer perfekt som et lite kveldsmålti som turmat eller etter trening. Grøtmuffins med gresk yoghurt og skogsbær.


Prøv min oppskrift på deilige bananmuffins med yoghurt , havregryn og mandelflak.

Her har du supersaftige muffins du kan bruke blåbærene til. Smelt smøret og bland det sammen med egg, fløte og yoghurt og ha det. Til disse bruker jeg ikke fast, gresk yoghurt , men forholdsvis flytende naturellyoghurt.


Kjempegode, tilnærmet fettfrie muffins med valgfri fruktyoghurt og bær! Oppskriften gir stk. Pisk egg og sukker til eggedosis. Rør i smøret, yoghurten og melken. Sikt i vaniljesukker, bakepulver og hvetemel.


Ta gjerne en raus spiseskje blå valmuefrø i røren, det er vanlig i greske sitronmuffins. Myke yoghurtkjeks med friske blåbær, hasselnøtter og sammalt mel er litt sunnere enn vanlige kjeks, og er perfekt som en overraskelse i barnas matpakke. Her skal du får en supergod oppskrift på muffins med sunne ingredienser. Bland deretter i mandelmelk, vaniljesukker, gresk yoghurt , egg, . Muffinsene er laget med grovt mel og metter derfor godt, mens yoghurten sørger. Tilsett så gresk yoghurt , og bland sammen til du får en jevn masse.


Jeg bare elsker kombinasjonen av bringebær, kokos og kanel. Spis ett par muffins til frokost sammen med litt gresk yoghurt og bær eller ta de . Yoplait har en Double vanilje-variant som jeg liker å . Jeg spiser en muffin til frokost hver morgen, snadder! Derfor lagde jeg meg noen bananmuffins fulle av proteiner.

Da ble det muffins av gresk yoghurt med jordbær purret! Bilde av gresskarmuffins med Q Gresk Yoghurt. Lag muffins med Q Naturell yoghurt. Disse fullkornede pepperkake muffins er laget av hele hvetemel, gresk yoghurt og oppvarming krydder for en mer næringsrik, smakfull frokostbit eller snack.


Om ikke du blir fristet av sunne, saftige sjokolademuffins med sjokoladeglasur, så vet ikke jeg. Disse herlighetene må du bare lage til barna i helgen! Søte, myke med deilig ostekrem på toppen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg