tirsdag 15. september 2020

Tofarget mariusgenser

Tofarget mariusgenser

XXS, XS-S, M, M-L, XL, XL-XXL. Lurer på å strikke meg en tofarget marius i år, med hvitt mønster og mellomblå. Strikker mariusgenser til meg selv nå, og fargevalgene ble . Søstrene sisters sostrenemyse.


Til første genser og . Hvordan sandnesgarn strikker tofarget mønster på vrangen vet ikke jeg. Det ble strikket mange gensere inspirert av folkelig tofarget strikk, slik. Bildet av Marius Eriksen ikledd mariusgenseren var hentet fra filmen . Mariusgenser i tofarget fargekombinasjon - mørk lyng ( burgunder) og naturhvit. Endelig er jeg i gang med mariusgenser til meg selv!


Jeg må strikke L for at den ikke skal bli for trang rundt brystet, men er redd den da kan bli . Tofarget uten mønster. For hunder inntil kg. Kan maskinvaskes på ullprogram.


Tofarget mariusgenser

Ravelry: Project Gallery for Kornmogenser pattern by Pøbelstrikk by Lene del Otero. Last summer I knitted sweaters with the same colors,. Genser med mønster, strikke i. Helt ny mariusgenser str år. Den skal være tofarget , i hvitt og beige.


Har tre Silver Reed maskiner: SK83 SK28 LK15 pluss en noe eldre Passap Automatic. Med flott mariusgenser mønster. Din deal: 9kr ( rabatt).


Tofarget mariusgenser

Når jeg strikker tofarget har jeg begge trådene over venstre. Jeg endte opp med garn til ei tofarget kofte, rett og slett litt inspirert av . Men jeg ser for meg at den kanskje har vært litt stilig som noe tofarget med en kontrastfarge. Marius gjør seg godt i tofarget og med andre farger.


Dermed ble det plutselig tofarget # mariusgenser til meg selv, med litt tilpasninger som tettere hals, dobbel nedsydd halskant og forhøyninger i nakken. Tester ut tofarget dobbeltstrikk på paelas jumpsuit #dobbelstrikk #paelas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg