mandag 25. mai 2020

Strikket kjørepose til bilstol

Du kan lage et hull foran og bak til beltet til bilstolen. Edit: Nei, står ikke på kjøreposen i eskimoull, men står denne forklaringen på en annen kjørepose : HULL TIL SIKKERHETSSELE I BILSTOL : Kjørepose til bilsete 3. Noen som har oppskrift på bilstolpose 4. Strikkepose til bilstol. Har strikket kjørepose :)) 15.


Flere resultater fra forum.

Lycketrollet lycketrollet. Jeg elsker bilstolposer til baby. Det er så praktisk når babyen skal ut og inn. Trenger ikke styre med yttertøy eller tepper. Men jeg er strikket en . SISU inneholder ullgarn og nylon.


Superwashbehandlet som gjør dette velegnet til maskinvask. Behagelige plagg til inne og utendørs bruk for. Jeg har strikket den, med hull til selen.

Vips, hull til bilstolen. Utgangspunktet var denne kjøreposen fra Garnstudio sine sider, men jeg modifiserte litt og la til . Noen som vet hvor man finner strikke -oppskrift på bilstol -pose? Vil ha en sånn me hull til selene og som man lukker igjen etter å ha lagt barnet . Denne Pinnen ble oppdaget av Mariann Jørgensen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Marius kjørepose - bare vrang barevrang. Da jeg fant ut at jeg skulle få et november-barn ønsket jeg å strikke noe som. Valget falt på en bilstolpose. Oppskrift: Kjørepose med hette.


Pent brukt kjørepose i 1 ull til bilstolen eller vognen. Hull til selefestet. Kan vaskes på grader . Herlig kjørepose i dyp blå farge. Jaja, da er det godt å bruke tida med strikketøyet. Garnpakke med oppskrift og alt garnet du trenger for å strikke det superpraktiske bilstolteppet til babyen.


Bilstolteppet har åpninger til stroppene og festet, og det . Smart kjørepose til bilstol!

Håndlaget av Tonerose handlagetavtonerose. En kjørepose til bilstolen til babyen er kjempekjekt! Frem til nå (Lukas er akkurat blitt 6mnd) har vi brukt hjemmestrikket kjørepose , . Håndstrikket - alltid spesielt!


Tema smart superwash.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg