tirsdag 13. april 2021

Vitser om bussjåfører

På den første holdeplassen plukker du opp passasjerer. Et busslass med gamle damer var på tur. Men det bussjåføren fant ut? Jeg ler så tårene triller!


Gutten irriterer bussjåføren så mye at han stopper bussen. Category Humor Vitser Tag andeunge bussjåfør far foreldre fyllik gutt mor okse vits .

Bussen var full av skoleelever, og på vei til Kristiansand sentrum stoppet bussjåføren ved dyreparken. De presterer også å ta noen relativt ufine vitser om at, siden han er mørkhudet. På vei ut unnskylder jeg menneskene overfor bussjåføren , han . Ikke alle bussjåfører har god humør. Har du noen bra vitser , bilder, filmsnutter, lenker eller andre morsomheter? Det kom jo nettopp en full buss kjørende inn, den slapp inn uten problemer?


Peter: – Fordi når du preker i kirken, sover alle. Når bussjåføren kjører, ber alle.

En eldre dame blir stoppet av en politimann. Dame: nei, det var jeg ikke. P: jeg tror jeg blir nødt til å se . Kvinnen og bussjåføren. En kvinne går på en buss med babyen sin. Bussjåføren sier: Det er den styggeste babyen som jeg noen gang har sett.


Hvis en bjørn gikk forbi, hvilken farge ville den hatt? En bussjåfør kom nedover en gate. Han suste rett forbi et stoppskilt, uten å stoppe.


Da ble den svære og stygge ordentlig gretten, men spurte igjen:Hv-Hv-Hva k-k-koster e-e-en b-b-billett til Ski-Ski-Skien? Da var det bussjåføren stoppet og ropte bort til privatbilisten: Æ skjønne no ittj. Ute i Trondheimsveien står noen karer og morer seg med å slå vitser om de . Bussturene går med til historier og vitser , han er hver dag like ivrig etter å høre om dagen på skolen, resultater på prøver og andre hendelser. Denne er tørr: Hørt om bussjåføren som ikke likte pågående mennesker?


Akkurat det jeg prøvde å si. Read vits from the story Gåter og vitser by nausa0(Namra ) with reads. Kristiandsand sentrum stoppet bussjåføren ved dyreparken.


VG Nett) En amerikansk bussjåfør fortalte en Taliban-vits til passasjerene.

Nyslått pave underholdt med vitser. Under middagen etter. Han sa vel til bussjåføren : Det er greit, jeg kjører sammen med gutta, sier Dolan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg