fredag 10. juli 2020

Windermere pepperkvern

Windermere pepperkvern

Tema - Nr 9a Enkle sokker strikket i Sisu til barn , dame og herre. Masktäthet, masker glattstrikk på pinne nr = cm. Svårighetsgra Lätt. Garn på modell ‎: ‎Sisu Superwash strikkogtoys.


Plukk opp (14) masker på hver side av fotlappen. Når du får teket på det, anbefaler jeg at du prøver på å strikke to sokker samtidig, på en pinne. Perfekt tips på et godt tidpunkt for en med et lite vennebarn som kom denne uken, disse . Damestørrelse: Legg opp masker på 4 . Strikke Materialer: Mor Aase raggegarn.


Jeg har fått endel spørsmål på hvordan jeg lager mine Marius sokker. Dette er et lynkurs i tynne sokker - dvs sokker strikket av tynt garn som Sisu. Jeg bruker aldri trepinner når jeg strikker med så tynne pinner - de. Det er vel kanskje innlysende at man legger opp masker siden du skrev masker på den ene pinnen …. Blander litt om jeg begynner med å strikke sammen hver eller.


På slutten feller jeg to masker pr pinne i èn runde, så en runde uten. Skal du strikke til barn , så dropp de omgangene med masker og start direkte på :). VEILEDENDE PINNER strømpep. LETTSTRIKKEDE SOKKER.


Både mann og svigersønn maser etter nye ullsokker nå,så da var det bare å sette i gang. Denne måten å strikke sokker på . M=maske, r=rett, vr=vrang, str= strikk , p= pinne , omg=omgang,. Her er en strikkeoppskrift på spiralsokker, som passer spesielt til de minste. Er du glad i strikke sokker – særlig til barn ? Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn.


Windermere pepperkvern

Lær deg å strikke sokker på 1-2- 3. Lettilgængelig grundopskrft på sokker strikket på strømpepinde og uden magic loop. Bytt til pinne ,og strikk rett og vrang videre rundt, til arbeidet. Maskene på oversiden av foten kan bli stående på pinne så. GRATIS ANKELSOKKER - NORSK. Tante er Fortsatt Gal!


Har du lyst til å strikke deg et par deilige sokker ? Stripete snurrsokker i duse farger, til barn og til voksne. Legg opp eller masker ( alt etter hvor store sokkene skal være, tykkelsen på garnet og pinnene ), fordelt på fire strømpepinner. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Jakke, bukse, lue og sokker.


Windermere pepperkvern

Start felling på neste omg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg