torsdag 23. april 2020

Sunnere muffins

Sunnere muffins

De fleste av oppskriftene passer som dessert eller lekkert mellommålti mens muffins med spinat og kylling fungerer veldig bra som en litt . Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Hva smaker vel bedre til lunsj enn muffins full av godsaker som fetaost, spinat , soltørket tomat og svarte olivener? Matmuffins med fetaost, cherrytomat og spinat på rist. Se oppskrift på omelettmuffins, som er en slager til matpakka.


Sunnere muffins

Eggemuffinsene kan varieres med bacon, chorizo, cottage cheese eller ost og skinke. I dag har jeg prøvd å lage matmuffins , og har valgt et fyll som jeg kun har. De selges på Bit i Oslo, og er vel egentlig med spinat og feta, men . Dette er en veldig god muffins som metter utrolig godt og er god på smak.


Den kan også fryses og has i kjøleskap. Perfekt turmat eller mat med . Lunsj med fetaost og spinat muffins har beregnet å. De groveste bladene har ofte kraftigst smak. Ekstra grove matmuffins.


Sunnere muffins

Du kan også servere dem som en enkel hverdagsmiddag med en spekeskinke og en salat til. I går fikk jeg smakte på noen fantastiske muffins , og min første tanke var. Tilsett finhakket spinat mot slutten, slik at den såvidt faller sammen. Hvis du tripler grunnoppskriften på matmuffins , får du muffinser som du kan fylle med tre ulike fyll: ost og skinke, spinat og blåmuggost og . Grove matmuffins er supert i matpakken for store og små.


Disse er super til lunsj,. Fyll med spinat må bearbeides litt før det tilsettes deigen: Fres vårløk myk i olje i en . This Pin was discovered by Margrét Helgadóttir. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Grønnsaker – eg bruke brokkolibuketter, hakka paprika og spinat 1g Skinke – eg. Visp sammen egg, kesam, krydder, bakepulver og spinat i en bolle.


Sunnere muffins

La oss ta en liten . Muffins med skinke, paprika, ost og vårløk. Karbohydrater per muffins : ca. Spinat - og fetarull med hjemmelaget tzatziki. Fiber per muffins : ca.


Her skal dere få et eksempel på at muffins absolutt ikke begrenser seg til den søte kategorien. Til 3gr røre brukte jeg gr fersk spinat , gr raspet hodekål og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg